FORUMHOKEJOWE.PL Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

 Ogłoszenie 
Reaktywujemy najstarsze, a zarazem największe forum hokejowe w Polsce! Jesteśmy z Wami już blisko 15 lat! Zapraszamy.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Seth
22 Lipiec 2008, 23:35
Potwierdzenie udzialu - FANLIGA 2007/2008
Autor Wiadomość
thibi 
Moderator



Wiek: 45
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 375
Skąd: Toruń
Wysłany: 17 Lipiec 2007, 14:18   

a ja tam wierzę w słowa Setha ze coś wymyśli ......(i nie mam was zamiaru przekonywać ,ale i tak ja i variat mamy rację)...
pozdro
 
     
SuperJ 
Moderator
Sciemniacz



Wiek: 48
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2286
Skąd: hockey.pl
Wysłany: 17 Lipiec 2007, 18:38   

Thibault, nie pamietam tych wywodow juz, ale rozumie, ze chcesz dac bramkarzowi 5 strat jesli nie gral. Jesli tak jest, to nie masz absolutnie racji.
 
     
Susel 
Moderator
Wodolej



Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 1297
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17 Lipiec 2007, 19:43   

Zostawcie regulaminFL w spokoju !! Sprawdził sie przez te wszystkie lata więc nie ma co zmieniać i już ;) A wy nie prowokujcie Los Kamykosa bo wam pokaże jak sie u nich gra w Mexico ;) :P
 
     
Variat 
Użytkownik na 10%



Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 133
Skąd: Sanok
Wysłany: 18 Lipiec 2007, 10:55   

SuperJ napisał/a:
Thibault, nie pamietam tych wywodow juz, ale rozumie, ze chcesz dac bramkarzowi 5 strat jesli nie gral. Jesli tak jest, to nie masz absolutnie racji.


Chodzi nam z Thibaultem o to, aby nie powtorzyly sie takie sytuacje jak z tego sezonu, gdzie jak Tychy graly z Sanokiem to wszyscy wystawiali Sobeckiegi i Elzbieciaka. W przypadku dogrywki Elzbieciak przejmowal punkty Sobeckiego a nie gral. To tak jakby ktos 2 rtazy wystawil Sobeckiego. Troche to zamieszane, ale chyba sens uchwycilem, pozdrawiam
 
     
Alferek - konto nieaktywn
[Usunięty]

Wysłany: 18 Lipiec 2007, 12:29   

Ale teraz nie będzie Elżbieciaka tylko Witek więc nie widzę problemu :D:P
 
     
thibi 
Moderator



Wiek: 45
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 375
Skąd: Toruń
Wysłany: 18 Lipiec 2007, 14:30   

przykład
Tychy (galaktikos z Parzynio,Goneraldo i innymi ) grają mam nadzieję ze sie mylę ze słabą UNIĄ (drużyną bez Armat i Gollie) - a niech tam co Unia nie strzeliła bramki a GKS wygrał do zera
w drugim meczu TKH a co tam remisuje z Craxą 1 - 1

obstawiając w FL drugi skład z rezerowym Witek przejmuje 0 od Sobeckiego
DRUŻYNA A
1 skład
Sobecki ,Gonera,Sokół,Proszkiewicz,Bacul,Parzyszek
2 skład
Witek,Fraszko,Kłys,Laszkiewicz,Różański,Laszkiewicz
Drużyna B
1 skład
Sobecki ,Gonera,Sokół,Proszkiewicz,Bacul,Parzyszek
2 skład
Radziszewski,Fraszko,Kłys,Laszkiewicz,Różański,Laszkiewicz

nikt z wystawionych nie strzelił i nie asystował ...
a wygra drużyna która ma Witka (chociaż nie grał) a Radzik ,który dostał tylko -1 zawalił cały wynik .....
doprowadzi to do tego ze jak górna połówka tabeli będzie grałą z dolną nie będzie sie opłącało kombinować ze skłądem tylko lu wystawiamy a pozycji bramkarz drugi lub trzeci Garnitur
i tyle
teraz sie mozecie na mnie pastwić jutro i tak lecę na wakacje więc przez 2 tygi będe nieczuły na wasze zaczepki
 
     
SuperJ 
Moderator
Sciemniacz



Wiek: 48
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2286
Skąd: hockey.pl
Wysłany: 18 Lipiec 2007, 16:11   

Variat napisał/a:
Chodzi nam z Thibaultem o to, aby nie powtorzyly sie takie sytuacje jak z tego sezonu, gdzie jak Tychy graly z Sanokiem to wszyscy wystawiali Sobeckiegi i Elzbieciaka. W przypadku dogrywki Elzbieciak przejmowal punkty Sobeckiego a nie gral. To tak jakby ktos 2 rtazy wystawil Sobeckiego. Troche to zamieszane, ale chyba sens uchwycilem, pozdrawiam


Mysle, ze jest troche problem ze zrozumieniem po co wystawiamy bramkarza. Otoz bramkarz wybrany jest tak, by przyjac straty bramkowe jakiegos zespolu. Nie mozna liczyc strat samego bramkarza, bo ten moze byc zmieniany z innym w czasie meczu. Mam nadzieje, ze to jest jasne i potrzeby liczenia strat zespolu nie musimy wertowac.

Przypadek #1.
1. Sobecki
2. Radziszewski

Wystawiajac taka bamke mowisz, ze chcesz przyjac straty Tychow jesli mecz dla nich rozpocznie Sobecki. Jesli mecz Tychow bedzie od poczatku bronil ktos inny, to zabezpieczasz sie podobnie Radziszewskim w meczu Craxy. Jesli ani Sebecki nie zaczal meczu Tychom, ani Radziszewski Craxie, to nie jest to wina wystawiajacego wiec 5 strat automatem nie jest na miejscu. Jednoczesnie jakies straty trzeba liczyc. Wiec regulamin mowi, ze beda liczone straty Tychow, a jesli ich mecz sie nie odbyl, to wtedy Craxy. Jesli ani Tychy, ani Cracovia nie graly, to wtedy masz 5 strat, ale jednoczesnie w mysl przepisow Fanligi, przy dwoch anulowanych spotkaniach w PLH, Sethu zanuluje tez kolejke Fanligi wiec szkody nie ma.

Przypadek #2.
1. Sobecki
2. Elzbieciak

Takie ustawienie jest taktycznym bledem. Dla mnie mialoby sens tylko wtedy, gdybysmy grali w oparciu o jeden mecz PLH. Gdyby np. mecz Tychow sie nie odbyl, to dostajesz automatem 5 strat, bo sie na ta ewentualnosc nie zabezpieczyles. Jesli juz koniecznie Ci zalezy na tym, zeby brac straty Tychow, niezaleznie kto broni, to lepsza alternatywa jest takie ustawienie:
1. Sobecki
2. Kasik (jesli szanse, ze zostanie wystawiony sa zerowe)

W tym przypadku przejmiesz straty Tychow jesli ich mecz sie odbedzie, a jesli nie, to przejmiesz straty Craxy.

[ Dodano: Sro Lip 18, 2007 10:21 am ]
thibault napisał/a:
obstawiając w FL drugi skład z rezerowym Witek przejmuje 0 od Sobeckiego

Nie, ze Witek przejmuje 0 od Sobeckiego, tylko, ze ustawione jest tak, zeby w rezerwie tez brac straty Tychow.

thibault napisał/a:
a wygra drużyna która ma Witka (chociaż nie grał) a Radzik ,który dostał tylko -1 zawalił cały wynik .....

Nie bardzo rozumie dlaczego ma wygrac druzyna, ktora ma Witka. Czy Ty mowisz o sposobie podliczania tie-break w czasie play offs?
 
     
thibi 
Moderator



Wiek: 45
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 375
Skąd: Toruń
Wysłany: 18 Lipiec 2007, 21:44   

...jestem jestem ....ostatnie luknięcie w net ...Variat ratuj i przybliż o co nam wtedy chodziło ...a ja zmykam na okęcie ..pozdro
 
     
Remi1991
Użytkownik na 0%



Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 93
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19 Lipiec 2007, 11:03   

Siemka czy jest jeszcze szansa zglosic sie do Fanligi ? Bo nie zabardzo znam procedury ale w samej grze wiem o co chodzi :D
 
     
Alferek - konto nieaktywn
[Usunięty]

Wysłany: 19 Lipiec 2007, 19:59   

podaj nazwę drużyny, swój e-mail, dostaniesz login i hasło do strony i wystartujesz w FL3
 
     
Remi1991
Użytkownik na 0%



Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 93
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19 Lipiec 2007, 21:42   

Mam podac tutaj czy komus na privie ? :D
 
     
Muti81 
Użytkownik na 30%


Wiek: 37
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 304
Skąd: Oswiecim
Wysłany: 19 Lipiec 2007, 21:49   

Witam

a własnie ja tez nie dostałem logina i hasla na meaila

pozdro
 
     
Remi1991
Użytkownik na 0%



Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 93
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19 Lipiec 2007, 22:14   

Nazwa druzyny to Petarda Stara Kiszewa , remi@triax.pl
 
     
Seth 
Moderator



Wiek: 37
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 809
Skąd: Tychy
Wysłany: 19 Lipiec 2007, 22:50   

Muti napisał/a:
Witam

a własnie ja tez nie dostałem logina i hasla na meaila

pozdro


Witam

Spokojnie w odpowiednim czasie otrzymasz odpowiedniego mail'a a druzyna zostala zgloszona wiec nie ma obaw :)
 
     
Muti81 
Użytkownik na 30%


Wiek: 37
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 304
Skąd: Oswiecim
Wysłany: 20 Lipiec 2007, 18:49   

Witam

dzieki za informacje

pozdro
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Czat | Hockey.pl | .:Daily Sport News:. | Hokej.net | Hokej24 | NHL.COM.PL | Cracovia Kraków | GKS Tychy | Wojas Podhale | Wojas Podhale n/o | GKS Stoczniowiec | GKS Stoczniowiec n/o | Zagłębie Sosnowiec | KS Toruń HSA | Unia Oświęcim | Unia Oświęcim n/o | Naprzód Janów | KH Sanok | Polonia Bytom | KTH Krynica | JKH Czarne Jastrzębie | GKS Katowice | Legia Warszawa | Orlik Opole | PZHL | NHL | Eurohockey.net | Czechy | Słowacja | KHL | Szwecja | Niemcy | Finlandia | IHF forum | więcej linków