FORUMHOKEJOWE.PL Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

 Ogłoszenie 
Reaktywujemy najstarsze, a zarazem największe forum hokejowe w Polsce! Jesteśmy z Wami już blisko 15 lat! Zapraszamy.

Poprzedni temat «» Następny temat
CZECHY - EXTRALIGA
Autor Wiadomość
Przemas 
Super User !
sympatyk-entuzjasta



Wiek: 33
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 1893
Skąd: Gdańsk-Oliwa
Wysłany: 16 Sierpień 2005, 13:33   

od rozpoczecia testow minelo juz prawie dwa tygodnie, a dalej nie ma na oficjalnej stronie Slovana informacji czy Mikolaj u nich zostaje czy nie. Do druzyny dolaczyl za to kolejny testowany zawodnik - Jakub Langhammer.

Dzisiaj Slovan gra rewanzowy mecz sparingowy z Berounsti Medvedi. Ciekawe, czy Lopuski pojawi sie na lodzie.
 
 
MARSCH
[Usunięty]

Wysłany: 19 Sierpień 2005, 11:07   

Honbu za NHL odstartuje Lopuski v Ústí

http://hokej.idnes.cz/hok...4_hok_1liga_rou
 
 
Bzik77 
Użytkownik na 10%



Wiek: 40
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 129
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 19 Listopad 2005, 10:42   

Ještě smutnější zprávou ale je, že Ústí přišlo na dlouhou dobu o Mikolaje Łopuskiho, který si přivodil zlomeninu klíční kosti po nárazu na mantinel.
No to Mikołaja jakiś czas nie zobaczymy na czeskich taflach lodowych. Nie wiadomo jeszcze dokładnie ile potrwa jego pauza. A szkoda bo to talent pierwszej wody.
 
 
devil 
Użytkownik na 40%



Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2004
Posty: 436
Skąd: Bierutów
Wysłany: 6 Styczeń 2006, 16:41   

Podczas przerwy "olimpijskiej" hokeiści HC Chemopetrol Litvinov rozegrają dwa mecze w Polsce. Ich rywalami będą zespoły Cracovii (10.02) i Oświęcimia (11.02).
http://www.hokej-litvinov.cz/
 
 
Alferek - konto nieaktywn
[Usunięty]

Wysłany: 8 Sierpień 2006, 15:44   

Dawno tu się nie pisało...
byłem dziś w Trzyńcu i kumpel mi powiedział, że Extraliga się zmienia zupełnie od nowego sezonu. Spada ten, kto nie ma kasy - liga jest ZAMKNIĘTA. Koniec też ze sprzedawaniem meczów pod koniec sezonu. Tylko najlepsi po sezonie zasadniczym będą pewni gry w PO, reszta będzie między sobą walczyła o pozostałe miejsca - tak więc nie będzie drużyn "spokojnych", no chyba, że sam dół tabeli - ale to też ryzyko, że sponsor się wtedy wycofie i nie będzie kasy na dalszą grę w Extralidze - a o awans będzie ciężko, bo tylko wtedy gdy się zwolni miejsce.
 
     
Bzik77 
Użytkownik na 10%



Wiek: 40
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 129
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 21 Sierpień 2006, 13:04   

Marcin Kolusz zdobył bramke i zanotował dwie asysty w wygranym przez Trziniec meczu z Ziliną 11:0. Dodam że zyskał on uznanie w oczach trenera Trzińca i w tym sezonie będzie reprezentował jego barwy.
 
     
Alferek - konto nieaktywn
[Usunięty]

Wysłany: 22 Sierpień 2006, 07:15   

Mam blisko do Trzyńca więc zjawię się na niejednym meczu w tym sezonie i zobaczę, jak sobie radzi.
 
     
Petrik 
Użytkownik na 0%


Wiek: 33
Dołączył: 23 Sty 2005
Posty: 90
Skąd: Praha
Wysłany: 10 Październik 2006, 22:00   

Co prawda Trzyniec dzis otrzymal niezle baty w meczu ze Sparta (hehe, i to w dodatku na wlasnym lodowisku) - przegrali az 2-9, ale Kolusz zdobyl gola i co wazniejsze - w statystykach +/- zanotowal +1... przy takim wyniku to sukces 8) A Slavia wreszcie przelamala fatalna passe... Nie jestem jednak pewnien, czy Ruzicka zostanie na stanowisku... sam twierdzi, ze w razie nastepnych niepowodzen uwolni posade... hmm, zobaczymy... a mnie tam interesuje tylko Liberec, ktory sie wspina na sam szczyt :-)

[ Dodano: Sob Paź 21, 2006 12:43 am ]
Znojemsti Orli - Ocelari Trinec 4-1, Kolusz w 27´ doprowadzil do wyrownania... oby tak dalej! Zycze powodzenia...
 
     
MaLkin 
Użytkownik na 20%



Wiek: 39
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 281
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 3 Styczeń 2007, 19:56   

Niestety widze ze moja ulubiona liga hokejowa i niewiele tu życia trzeba chyba zmobilizować fanów hokeja naszych południowych sąsiadów . Jestli je nekdo to poslij mne do obalki.
 
     
Bodzio 206 
Użytkownik na 80%


Dołączył: 27 Lut 2004
Posty: 824
Skąd: Stamtąd
Wysłany: 24 Marzec 2007, 21:23   

Marcin Kolusz został nominowany do Odkrycia Czeskiej Ekstraklasy, czy jakoś tak. :lol:
 
     
devil 
Użytkownik na 40%



Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2004
Posty: 436
Skąd: Bierutów
Wysłany: 7 Kwiecień 2007, 19:38   

MaLkin jutro i pojutrze na CTV 2 mecze finałowe Sparta Praga - Moeller Pardubice numer 3 i 4. Początek obu spotkań o 17

Ps wyślij swoje namiary na Priva
 
     
flowbone 
Użytkownik na 0%


Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 8
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 8 Maj 2007, 20:44   

No i sparta znow wygrala o2 extralige... moge sobie pluc w brodę, bo w tym roku ani razu nie bylem w Trzyńcu, no coz w nowym sezonie bedzie trzeba sie wybrać, jednak nie ma porownania oglądać mecz w tv, a w hali
 
     
szymek.23
Użytkownik na 30%
Janosik



Wiek: 36
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 347
Skąd: spod samiućkich Gorców
Wysłany: 13 Luty 2008, 17:35   

Ile druzyn kwalifiluje sie do Play off w czeskiej extralidze?
 
     
devil 
Użytkownik na 40%



Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2004
Posty: 436
Skąd: Bierutów
Wysłany: 13 Luty 2008, 21:31   

podobnie jak w PLH 8 pierwszych zespołów. W tym sezonie pewny awans do PO mają Mountfield, Slavia i Sparta Praha, Liberec, Karlove Vary i Litvinov a o pozostałe dwa miejsca walczą 4 zespoły (Plżen, Kladno, Trinec i Znojmo)
 
     
Petrik 
Użytkownik na 0%


Wiek: 33
Dołączył: 23 Sty 2005
Posty: 90
Skąd: Praha
Wysłany: 17 Październik 2008, 18:13   

http://tv.hokej.cz/ Polecam, transmisje z wszystkich meczów czeskiej Ekstraligi.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Czat | Hockey.pl | .:Daily Sport News:. | Hokej.net | Hokej24 | NHL.COM.PL | Cracovia Kraków | GKS Tychy | Wojas Podhale | Wojas Podhale n/o | GKS Stoczniowiec | GKS Stoczniowiec n/o | Zagłębie Sosnowiec | KS Toruń HSA | Unia Oświęcim | Unia Oświęcim n/o | Naprzód Janów | KH Sanok | Polonia Bytom | KTH Krynica | JKH Czarne Jastrzębie | GKS Katowice | Legia Warszawa | Orlik Opole | PZHL | NHL | Eurohockey.net | Czechy | Słowacja | KHL | Szwecja | Niemcy | Finlandia | IHF forum | więcej linków